Διακοπές … έκπληξη!

thalassa_blog_8Οι περσινές μας διακοπές ήταν αυτό που λέμε ” Έκπληξηηηη !!! “. Κι όταν λέμε έκπληξη το εννοούμε στην κυριολεξία, όμως! Αλλά ας πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή. Για την επέτειο των γάμων μας με τον σύζυγό μου λάβαμε από τους γονείς μου ένα όμορφο κουτί με κορδέλες που μέσα είχε σε δωροεπιταγή από ταξιδιωτικό γραφείο ένα voucher ξενοδοχείου! Το voucher έγραφε:

Διαμονή 7 διανυκτερεύσεων με ημιδιατροφή για ένα οικογενειακό δωμάτιο στο ξενοδοχείο Thalassa Hotel 4* στην Πάλαιρο κοντά στην Λευκάδα!

thalassa_voucher_promotionΗ χαρά μου μεγάλη για ένα τόσο υπέροχο δώρο αλλά και την ευκαιρία που μας δινόταν να είναι οι φετινές μας καλοκαιρινές διακοπές “ευγενική χορηγία”! Αφού λοιπόν ακούστηκαν τα “ενθουσιώδη γνωστά οικογενειακά επιφωνήματα” τύπου “Ευχαριστούμεεε” “Τι καλοί γονείς που είστε!” “Αχ πόσο μας σκέφτεστε” κόπηκε η τούρτα, βγήκαν οι selfies και ήρθε η ώρα που όλοι επιτέλους έφυγαν και μείναμε μόνοι μας με τον άντρα μου! Εγώ φυσικά (σαν όλες τις γυναίκες θέλω να πιστεύω) δεν άφησα την ευκαιρία να πέσει κάτω!

-Είδες η μαμά μου, δώρο … Κωστάκη; Όχι σαν την δική σου που μας ευχήθηκε “Χρόνια πολλά” με ένα σετ 6 μπωλ παγωτού! Είδεεεες… ΚΥΡΙΑΑΑΑ!

– Ε ναι αγάπη μου, να’ ναι καλά η πεθερούλα μου αλλά συγνώμη τώρα, χάθηκε καμιά γνωστή τοποθεσία να μας στείλει; Καμιά Χαλκιδική, κανένα νησί κάπου τέλος πάντων που να το βρούμε βρε παιδί μου στο χάρτη!!!

Ε δεν χρειάστηκα παραπάνω φούντωσα και άρχισαν τα γνωστά περί αχαριστίας κτλ. Και παντρεμένος αν δεν είστε όταν το διαβάζετε, το σήριαλ “Μην αρχίζεις την μουρμούρα” δεν μπορεί θα το βλέπετε… Ε…φανταστείτε κάτι ανάλογο στο σαλόνι μας!!! Το τι καβγάς ακολούθησε δεν θα το περιγράψω γιατί θα κοπεί το κείμενο …

thalassa_blog_16Ας μην τα πολυλογώ λοιπόν, ένα ωραίο πρωινό φορτώσαμε μαγιό, βατραχοπέδιλα, παιδιά και βάλαμε στο GPS την διεύθυνση: Thalassa Hotel 4* Πάλαιρος Αιτωλοακαρνανίας...

Η ευχάριστη έκπληξη ξεκίνησε από την διαδρομή. Ο δρόμος μέχρι την γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, ο γνωστός δρόμος προς Πάτρα που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε (αλλά και περιμένουμε να δούμε πότε θα τον τελειώσουν). Μόλις όμως περάσαμε την γέφυρα… άλλο τοπίο! Εκεί νομίζω ότι ένιωσα ότι ξεκίνησαν και οι διακοπές μας! Αφού κάναμε μία όμορφη διαδρομή 4 ωρών περίπου φτάσαμε στο ξενοδοχείο Thalassa Hotel & Spa στην Πάλαιρο! thalassa_hotel & spa

Η πρώτη εντύπωση;;; ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΗ!thalassa_hotel

“Βρε λες;” σκέφτηκε ο άντρας μου … που από μέσα του δεν είχε και σε μεγάλη εκτίμηση την επιλογή της πεθεράς του…”

thalassa_blog_12

Το ξενοδοχείο ήταν χτισμένο αμφιθεατρικά πάνω σε έναν καταπράσινο λόφο, διακοσμημένο με πέτρα και ξύλο δίνοντάς άριστη εντύπωση με την άφιξη. Η κοπέλα στη ρεσεψιόν ευγενέστατη μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και μας οδήγησε στο όμορφο οικογενειακό μας δωμάτιο. Ευρύχωρο με θέα από το μπαλκόνι στη θάλασσα και πολύ άνετο μπάνιο. Μας άρεσε πολύ αλλά πριν εγκατασταθούμε της ζητήσαμε να μας δώσει ένα δωμάτιο ισόγειο (επίσης πολύ άνετο κι αυτό με μοντέρνα έπιπλα) για να μπορούν να παίζουν τα παιδιά στο γκαζόν και εμείς να έχουμε χρόνο για εμάς χωρίς άγχος.

Θέλοντας να μας ευχαριστήσει μας έκανε την αλλαγή. Μόλις τακτοποιηθήκαμε βάλαμε τα μαγιό μας και κατεβήκαμε στην πισίνα. Η θέα από όπου και να βρισκόσουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! thalassa_hotel1Στο pool bar ακουγόταν μουσική και μία έκπληξη περίμενε τα παιδιά. Φωλιές από χελιδόνια είχαν φτιαχτεί μέσα σε καλάθια και κρεμόντουσαν κάτω από το στέγαστρο του μπαρ!!!

thalassa_blog_3Ξαπλώσαμε χαλαρώσαμε και ξεκίνησαν οι διακοπές μας. Καταρχάς μάθαμε για την Πάλαιρο. Το διάσημο αυτό αρχαίο χωριό της Αιτωλοακαρνανίας, βρίσκεται απέναντι από τη Λευκάδα, μόλις 28 χλμ με το αυτοκίνητο. Μπροστά του βρίσκονται τα απέναντι νησιά και είναι ουσιαστικά προστατευμένο από τον καιρό.

Με αφετηρία το ξενοδοχείο δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επισκεφθεί με ημερήσια κρουαζιέρα τα γύρω νησιά με τα γαλαζοπράσινα νερά (εμείς πήγαμε και στον Σκορπιό και στο Μεγανήσι και απέναντι στη Λευκάδα και ήταν απίθανες οι παραλίες (ξέρετε τώρα… Ιόνιο Πέλαγος ! Τι να λέμε!). Κάναμε ακόμη απογευματινή βόλτα στην Πάργα (80χλμ). thalassa_blog_5

Αν και προτιμούσαμε σταθερά την πισίνα κατεβήκαμε στην παραλία αρκετές φορές μια και τα παιδιά είχαν ξετρελαθεί με το αυτοκινητάκι που τα κατέβαζε στην αρχή του πετρόχτιστου διαδρόμου που οδηγούσε στην παραλία. Εκεί ένα τραμπολίνο θαλάσσης, beach bar ξαπλώστρες και όμορφη διακόσμηση μας αποζημίωναν για το σύντομο περπάτημα (Εγώ πάντως το έκανα ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ έτσι κι αλλιώς) για γυμναστική και ένιωθα τρομερή ευεξία όταν γύρισα στην Αθήνα! thalassa_hotel11

thalassa_blog_2Το βραδάκι μετά το δείπνο τα παιδιά κάθονταν στο υπαίθριο σινεμά για να δουν ταινία με τους φίλους που είχαν κάνει στο ξενοδοχείο και εμείς με ποτάκι χαλαρώναμε στην πισίνα, κάποια μέρα μάλιστα είχαν έρθει και κάτι καλλιτέχνες που έπαιζαν μουσική.

thalassa_blog_9 Το φαγητό επίσης ήταν πολύ καλό, ο Γιώργος ο σεφ, μας ευχαριστούμε τον ουρανίσκο καθημερινά με γευστικά καλομαγειρεμένα παραδοσιακά πιάτα από τον μπουφέ!

Γιthalassa_blog_11α μένα προσωπικά μία από πολλές στιγμές απόλαυσης που χάρηκα σε αυτό το καταπληκτικό μέρος ήταν ο χρόνος που είχα στο Spa. Αφού έβαζα τα μεσημέρια την οικογένεια να ξεκουραστεί από τη θάλασσα και τα παιχνίδια στην παιδική χαρά έκανα την απόδρασή μου και χάριζα στον εαυτό μου στιγμές χαλάρωσης κάνοντας τζακούζι και μασάζ απολαμβάνοντας δροσιστικά κοκτέιλ με θέα τη θάλασσα. Θα τις θυμάμαι αυτές τις στιγμές τον χειμώνα κάθε φορά που θα ζορίζομαι και θα ξεφεύγω…να το ξέρετε!

Ο σύζυγόthalassa_blog_10ς μου μόλις έμαθε για τα μαθήματα scuba (πάντα ήθελε να μάθει) από την πρώτη μέρα κανόνισε μάθημα! Αφού έμαθε τα πρώτα από τον εκπαιδευτή και έκανε το “αγροτικό” του στην πισίνα με όλους εμάς να τον φωτογραφίζουμε και να γελάμε, συνέχισε με τη θάλασσα. Ο ενθουσιασμός του όταν γύρισε δεν περιγράφεται! Ήταν τόσο χαρούμενος που έστειλε μήνυμα για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ όσα χρόνια είμαστε παντρεμένοι στη μαμά μου γράφοντας :

Μαμά … (άκουσον άκουσον προσφώνηση στην κυρά Λένη μέχρι προχθές!!!) –

“Μαμά περνάμε υπέροχα! Σε ευχαριστούμε για το δώρο! “

Εντάξει αυτό ήταν (είπα από μέσα μου), τα έχω δει όλα!

Θα ήθελα τελειώνοντας να είμαι ειλικρινής. Κι εγώ αναρωτήθηκα όταν είδα την τοποθεσία “Πάλαιρος” δίπλα στο όνομα του ξενοδοχείου…Πού είναι αυτό; Τώρα έμαθα όμως και μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι θα το αναφέρω τα επόμενα χρόνια σαν το μέρος που πέρασα τις πιο όμορφες διακοπές της ζωής μου!